20101020

Goedemorgen!

Kleine update van mijn leven:
-ik moet leren overdag te leven
-ik weet nog steeds niet wat ik met mezelf aan moet
-wat ik met mijn leven moet is me een nog groter raadsel (en ik heb nooit echt kunnen genieten van raadsels...)
-'infantiel' is het lievelingswoord van de dag
-missie van de dag is er achter komen waar mama de afstandsbediening verstopt
-en al het lekkere eten
-ik vraag me nu al een hele tijd af waarom de vriezer geen lampje heeft
-ik denk niet dat ik ooit nog mijn kamer op ga ruimen, het is officieel mission impossible geworden en ik ben er aan gewend, ik weet precies waar ik kan staan (op de kleren, want de stapels boeken zorgen voor slipgevaar)
-ik moet een vriendje vinden. Dus ik ga donderdag uit (met een gezonde hoeveelheid tegenzin). Nu maar hopen dat ik een exemplaar vind dat knap, eenzaam en dronken genoeg is om niet meer scherp te kunnen zien.
-ik heb weinig vertrouwen in mijn toekomst
-ik denk dat de mensen die mij kennen er zo mogelijk nog minder vertrouwen in hebben
-maarja
-in mijn volgende leven wil ik een psychopaat zijn (dit is een van de briljantste ideeën die ik sinds lange tijd gehad heb, echt waar, het is het beste leven dat je kunt hebben en dat is niet een of andere willekeurige ondoordachte opmerking, hier heb ik nachten lang over na zitten denken en het is gewoon echt zo)
-ik vind dat alle mensen die zichzelf als 'lekker gek' bestempelen gezellig carnaval moeten gaan vieren ergens in Limburg (of Volendam) en als we dan tijdig de taliban tippen, kunnen ze daar mooi hun aanslag plegen.
-ik heb per ongeluk mijn zorgpas door geknipt. Ik ruimde mijn portemonnee op en vond er twee, dus toen heb ik er maar één doorgeknipt, want twee leek me een beetje overbodig. Blijkt dat je er één voor Nederland en één voor Europa hebt. Dus nu heb ik hem maar weer aan elkaar geplakt met plakband en God even vriendelijk verzocht of hij me wil behoeden voor gebroken benen en dergelijke, tenzij ik op vakantie ben, want mijn Europa pas is dus nog wel heel.
-ik heb vannacht niet geslapen
-dit is poging #3971 om een normaal ritme te krijgen, in de hoop dat ik dan misschien ook wel weer een keer naar school ga
-gaat toch niet lukken
-maarjaaaaaaa
-MISSCHIEN HEBBEN WE NOG WEL DONUTS! (met andere woorden: Ik ben even de keuken plunderen, DOEI!)


Vreemd genoeg ben ik, ondanks mijn miezerige, uitzichtloze leventje niet eens depressief!

EDIT: Oke. Toch wel. De donuts zijn op. :(

9 opmerkingen:

  1. is that you?

    wow, you are so captivating! I can see the definite beauty within:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt supermooi :) Jammer dat ik nu in Madrid ben, anders zou ik iedere donderdagavond eenzaam en dronken proberen te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i love the hair. it looks really good on you.

    http://vernisaongle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je haar is echt mooi heee
    !@#
    nee echt
    jij ook wel
    haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kapsel!!!
    ''uitzichtloze leventje niet eens depressief!'', zag ik staan en dat trok mijn aandacht. Mag ik vragen waarom je dat vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat mijn leven uitzichtloos is?
    Omdat ik me geen voorstelling van de toekomst kan maken, waardoor het voelt alsof er geen is.

    Het leven is overweldigend. Alles draait, beweegt, verandert, maar ik sta stil.
    In strijd met de tijd.
    En bang om in de stroming verloren te raken. Daardoor kan niet kiezen welke kant ik met mijn leven op wil, omdat ik me dan mee moet laten voeren.
    Doordat ik mijn eigen bewegingen dusdanig beperk, kom ik in een vicieuze cirkel en krijg ik een uitzichloos beeld van mijn leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan het begrijpen dat indien je geen voorstelling van je toekomst kunt maken, het ook voelt alsof je er geen hebt; maar waarom voelt het zo?

    Dat gevoel heb zelf ook soms, het gevoel van stilstaan. Maar wees niet bang, en durf. Je zult echt niet verloren gaan. Je hoeft je ook niet mee te doen met het laten voeren van jezelf. Hetzelfde, alles kun je ook op een andere manier doen. Jouw eigen, het enige is dat je zelf erachter moet komen hoe je dat moet gaan aanpakken. Maar je zult wel denken:'Ach, wat weet jij er van'', dat kan ik ook begrijpen. Het is makkelijk gezegd dan gedaan, dat zeker. Zelf ben ik ook bezig met alles en nog wat en ja, het is moeilijk.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen